niedziela, 15 lipca 2012

Przepraszam.

Przepraszam.! Wiem, że nie dodaję rozdziału już kupę czasu, ale nie mam czasu. A to nad jezioro a to ktoś przyjeżdża i nie mam warunków do pisania, a teraz jeszcze mam kolonie. Chcę was poinformować, że kolejny rozdział pojawi się po obozie czyli tak 30 lipca. I obiecuję wam z ręką na serduchu, że będę dodawała częściej. Zabieram zeszyt ze sobą i jadę do Międzyzdrojów gdzie mam nadzieję będę miała wenę twórczą. Życzcie mi powodzenia.! Będę za wami tęsknić. ;( Paaaa♥♥

3 komentarze:

  1. Uu... To szkoda;/
    Ale z niecierpliwoscia czekam na nastepnpny;)
    A jak sie pojawi to daj mi znac;)
    twitter; Justynka0_o

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż.. Szkoda, że następny pojawi się 30 lipca, ale będę cierpliwie czekać. Miłego odpoczynku.:) Zapraszam na mojego bloga becausetruelovecannothide.blogspot.com - opowiadanie o Larry'm. ~ Anka.x.D. @Larry1DLove.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej : ) Ogólnie świetny blog i takie tam, mogłam w zasadzie napisać to pod ostatnim rozdziałem ale piszę to tu i teraz pytanko do ciebie.. :) Kiedy wchodzisz z następnym rozdziałem? Bo jestem strasznie ciekawa co będzie dalej, i mam nadzieję że niedługo coś dodasz :)

    Zapraszam też do mnie, również Larry, co prawda nie tak zajebisty jak twoje opowiadanie ale cóż... http://nobody-knowsx.blogspot.com/ :) xx

    OdpowiedzUsuń